Axel: Baldai, Durys, Remontas, Sveikata, Kompiuteriai

B Grupės Vitaminai Nervams

Posted on | July 15, 2011 | Comments Off

United Colours of Besarabskiy MarketŠaltuoju metų laikotarpiu padaugėja žmonių, besiskundžiančių depresine nuotaika, pablogėjusia atmintimi. Tačiau nereikėtų laukti, kol organizmas visiškai išseks. Jeigu jaučiame nuolatinį nuovargį, mieguistumą, esame sudirgę, jeigu sutriko virškinimo sistemos veikla (o tai neretai siejama su nervine įtampa), pasistenkime vartoti daugiau maisto produktų, kuriuose gausu B grupės vitaminų.

KAM REIKALINGI?
B
grupės vitaminai labai reikalingi nervų sistemos veiklai užtikrinti. Beje, daugiau B grupės vitaminų reikia patiriant stresą. Tada jų trūkumas blogina cholesterolio apykaitą, daugėja organizmui nenaudingų mažo tankio lipidų kraujyje, dėl to gausėja kraujagyslių aterosklerozinių pakitimų.

Beje, atšalus orams padažnėja ir sąnarių ar nugaros skausmai, tad nori nenori tenka griebtis vaistų nuo skausmo. Jei norima sulaukti geresnio efekto, kartu su nuskausminamaisiais reikėtų vartoti ir B grupės vitaminų, nes jie turi skausmo mažinamąjį poveikį.

B grupės vitaminai dalyvauja ir angliavandenių, ir baltymų, ir riebalų apykaitoje. Jie ypač svarbūs augančiam organizmui. Kai organizmui trūksta B grupės vitaminų, gali sutrikti medžiagų apykaita, atsiranda nervų sistemos pakenkimų, mieguistumas, vargina galvos skausmai, taip pat gali prasidėti mažakraujystė (pavyzdžiui, trūkstant vitamino B ).
Šie vitaminai yra svarbūs virškinimo sistemos veiklai. Jei kamuoja pykinimas, viduriavimas, lėtiniai žarnyno uždegimai, galima įtarti, kad trūksta vitamino B2.
Trūkstant B grupės vitaminų, ima sausėti ir šerpetoti oda, slinkti plaukai.

AŠTUONI SVARBŪS ELEMENTAI
B grupės vitaminai – tai aštuoni vandenyje tirpūs elementai. B1 – tiaminas
Jis būtinas nervų sistemai, energijai ir fizinei sveikatai palaikyti. Šio vitamino stoka gali sukelti avitaminozę, svorio mažėjimą ir silpnumą.
Vitamino B daugiausia turi ryžiai, įvairios daržovės, paukštiena. B2 – vitaminas G, arba riboflavinas
Labai reikalingas odai. Dėl riboflavino trūkumo oda gali jautriau reaguoti į saulės spindulius, išsausėja, ima varginti įvairūs dermatitai.
Šio vitamino yra piene, kiaušiniuose, brokoliuose.
B3 – vitaminas P (vitaminas PP), arba niacinas
Jo labai reikia smegenims, jis užkerta kelią ligoms, susijusioms su senėjimu, atminties silpnėjimu, protiniais sutrikimais. Daug šio vitamino yra rupioje duonoje, žuvyje, riešutuose, daržovėse, mėsoje, grybuose (taip pat ir džiovintuose).

Bs – pantoteno rūgštis

Dalyvauja baltymų, riebalų ir angliavandenių apykaitoje. Jeigu trūksta šio vitamino, gali sutrikti medžiagų apykaita. Šio vitamino yra pupelėse, žiediniuose kopūstuose, kiaušinių tryniuose, mėsoje.

B6 – piridoksinas

Dalyvauja raudonųjų kraujo kūnelių gamyboje ir reguliuoja širdies bei kraujagyslių sistemos veiklą. Taip pat atsako už odos sveikatą, todėl itin reikalingas sergantiesiems žvyneline bei kitomis odos ligomis.
Vitamino B6 daugiausiai yra sveikuose grūduose, kiaušinių tryniuose, alaus mielėse, pupelėse.

B7 – vitaminas H, arba biotinas

Augimo vitaminas, labai reikalingas vaikams. Jis taip pat svarbus
ir suaugusiesiems, nes padeda organizmui sintetinti riebiąsias
rūgštis, palaiko reikiamą cukraus lygį kraujyje.
Daug biotino yra pomidoruose, neapdorotuose ryžiuose, sojos
pupelėse.

B9 – vitaminas M, arba folio rūgštis

Folio rūgšties druska – vienas svarbiausių B grupės vitaminų. Nors šio vitamino tyrinėjimai dar nebaigti, bet mokslininkai yra įsitikinę, kad ši rūgštis padeda užkirsti kelią anemijai, daugeliui širdies ligų bei kai kurioms vaisiaus motinos įsčiose patologijoms.
Folio rūgšties yra daržovėse, pupose ir javuose. Ypač daug šio vitamino turi Savojos kopūstai, špinatai, žalieji žirneliai.

B grupės vitaminai ypač svarbūs nervų sistemos funkcijai. Kai trūksta B grupės vitaminų, dažniau skauda galvą, padidėja dirglumas, nuovargis, silpsta atmintis, gali varginti galūnių tirpimas, trūkčioja raumenys. Visi B grupės vitaminai yra labai svarbūs mūsų organizmui, todėl šiandieninėje medicinoje jau nebeaiškinamas kiekvieno B grupės vitamino poveikis, o nurodoma, kad jie visi yra gyvybiškai būtini.

„B COMPLEX” sudėtyje yra vitaminų Bv B2, B6, B12, niacino, pantoteno rūgšties, biotino.
„B COMPLEX” palaiko nervų sistemos funkciją, padeda, kai vargina stresas, nuovargis, dirglumas, nerimas, įtampos galvos skausmai, taip pat palaiko kraujodaros sistemos funkciją.
B grupės vitaminai yra tirpūs vandenyje. Juos organizmas gerai pasisavina.
B grupės vitaminai reikalingi užtikrinti normaliai medžiagų apykaitai organizme užtikrinti, veikia centrinę ir periferinę nervų sistemas, padeda, kai dažnai patiriamas stresas bei vargina periferinių nervų ligos. Didesnėmis nei įprasta dozėmis vartojamas B vitaminų derinys pasižymi nuskausminamuoju oveikiu, todėl padeda malšinti uždegimo sukeltus skausmus.
„B COMPLEX” yra maisto papildas. Gerti po 1 kapsulę 1-2 kartus per dieną valgant arba po valgio. Neviršyti nustatytos rekomenduojamos dozės. Geriausio efekto galima tikėtis pavartojus maisto papildo 3 mėnesius. Tinka vartoti nuo 12 metų amžiaus. Jeigu yra nustatyta alergija bent vienam B grupės vitaminui, šio maisto papildo patariama vartoti itin atsargiai ir tik pasitarus su gydytoju.

Komentarai

Comments are closed.